Tycho: Såsant. Han matchades juh rätt hårt av Måårts och gänget, och va tydligen även när en plats i All-Star laget. Kul! Skulle dock vilja se att han fick mera istid i TiK efter detta. Han har många bra kvalitéer och kan säkert växa ytterligare med uppgiften...... om han kan sluta gå sönder vill säga.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
och va tydligen även när en plats i All-Star laget. Kul!
Skulle dock vilja se att han fick mera istid i TiK efter detta. Han har många bra kvalitéer och kan säkert växa ytterligare med uppgiften...... om han kan sluta gå sönder vill säga.