sundsvallarn har tippat 2-5 inte en chans att det tipset går in,möjligtvis 5-2 tror att det blir jäkligt svårt på sin höjd tror jag på 1pinne hur som helst räknar jag inte med nån höjdarmatch ifrån timrås sida
nu kanske ni tycker att jag är väldigt negativ,rätt isåfall jag känner mig negativ inför matchen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
tror att det blir jäkligt svårt på sin höjd tror jag på 1pinne
hur som helst räknar jag inte med nån höjdarmatch ifrån timrås sida
nu kanske ni tycker att jag är väldigt negativ,rätt isåfall jag känner mig negativ inför matchen.