1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 963313

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Vad säger man spontant...

1. Löjligt oproffsig efter-matchen intervju av Challe
2. Varför allt duttande i egen zon? Fem pass och fortfarande inte ur egen zon...
3. Hur fan kan klubbor för åtskilliga 1000 spänn gå sönder i ett?
4. Åke duktig i målet
5. Stereotypa powerplays. Vare sig rörelse eller backskott. Kasst.
6. Finnkedjan är blek utan TP
7. Tenkrat bäst i laget - glädjer mig även om det stöt mig att han inte får peta dit den. Läge att sätta honom i första i väntan på TP?
8. Hedström fortsätter på den positiva vägen.
9. Opartisk kommentator - skoj!
10. #36 måste ha hål i klubban.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...