1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 963345

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Timrå kommer inte att bli stabilt förrän:

1. Challe startar matchen med 4kedjor.
2. Hedström och Tenkrat spelar hela matcher som i 3:e idag.
3 Tenkrat och Hedström blir 4:e line.
4 RJ bänkas omgående, även Styf och ger plats för E Moe och S Erixon.
5 Förrän backspelet sker med 1 eller 2 pass i egenzon inte 4-5.
6 Forwards skjuter och rakare på mål, inte 5-6 pass i offensiva zon.
7 ROBERT Carlsson spelar som lägst i 3:e line. Så jävulskt dålig har han väl inte blivit helt plötsligt.
8 Challe tar bort sin arroganta stil möjlit lämnar sin syssla.
9 1 helst 2 nya backar.
10 Målvakts spelet "Backlund" gör jämna matcher.

Tror mina vänner att förlusten av Kenta är den störst förlust vi Tikare känt av i modern tid.

Sedan gillar jag inte ad Hahl gör idag när han bryter av klubban som Ursäkt för sin indianare.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer