Tenkrat är och förblir en flopp för mig. Han trivs uppenbarligen bäst på små rinkar däe det spelas raggarhockey. Kärpät lär säkert ta emot honom med öppna armar och med lite tur så tjänar vi en hacka. Att han sen gör 60 poäng där är inget att bry sig i...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tenkrat är och förblir en flopp för mig. Han trivs uppenbarligen bäst på små rinkar däe det spelas raggarhockey. Kärpät lär säkert ta emot honom med öppna armar och med lite tur så tjänar vi en hacka. Att han sen gör 60 poäng där är inget att bry sig i...