Tvåtallar: Iofs är det egentligen inte så konstigt. Spelet i pp och bp går ju i vågor under säsongens gång. För vissa lag mer än andra. Vi är inne i en svacka nu med en man mindre. En rejäl sådan inte minst. Spelet i powerplay har jag väl aldrig varit riktigt nöjd med. Inte är det ofta i alla fall.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Spelet i powerplay har jag väl aldrig varit riktigt nöjd med. Inte är det ofta i alla fall.