Ser att Jimmy kommenterar klacken i sin blogg med orden: "Annars så upplever jag att vår klack förmodligen är den minst fanatiska storklacken i Sverige just nu. Come on!".
Jag för min del tycker att (för att vara lite frän) den suger för tillfället. Det känns skit-tråkigt att stå där. Varför står jag kvar då ? Jag har väl en liten förhoppning att den blir bättre, kanske.
Man tycker ju att de som ställer sig där ska försöka sjunga med i ramsorna som trots allt finns, men det verkar nästan vara roligare att skrika på domaren eller "SKJUUUT" så fort man kommer in i zon.
Nu hoppas jag att vi alla biter ihop och försöker göra så att klacken hörs igen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag för min del tycker att (för att vara lite frän) den suger för tillfället. Det känns skit-tråkigt att stå där. Varför står jag kvar då ? Jag har väl en liten förhoppning att den blir bättre, kanske.
Man tycker ju att de som ställer sig där ska försöka sjunga med i ramsorna som trots allt finns, men det verkar nästan vara roligare att skrika på domaren eller "SKJUUUT" så fort man kommer in i zon.
Nu hoppas jag att vi alla biter ihop och försöker göra så att klacken hörs igen.