Tempohöjning... temposänkning. Detta kan disskuteras till dödagar om vilket som är bäst för klacken. Tycker nog att det som i dagsläget känns mest trist är att vi har en läktare med cirka tusen pers. Varav det känns som att max 10% är aktiva i ramsor vissa matcher.
Så en ärlig fråga... Vad i hela friden håller då de övriga 90%-en på med under matcherna??. Instämmer med JimmyH:s reaktion vid Modomatchen den 5:e. SKRIK FÖR HELVETE !!! Skrik som om ni fick betalt för det. Vad sitter det i?? Visa samma hjärta som ni vill att laget skall visa er.
Nu kör vi som faen resten av säsongen.... TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA !!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Så en ärlig fråga... Vad i hela friden håller då de övriga 90%-en på med under matcherna??. Instämmer med JimmyH:s reaktion vid Modomatchen den 5:e. SKRIK FÖR HELVETE !!! Skrik som om ni fick betalt för det.
Vad sitter det i?? Visa samma hjärta som ni vill att laget skall visa er.
Nu kör vi som faen resten av säsongen.... TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA !!!!!