JimmyH: Sant, men då blir man tilldelad rött kort på engång. Men vore roligt om vi kunde köra igång med en riktigt skön ramsa. Det har hänt några gånger, dock mot enskillda lag senast i hovet, vet inte om jag vågar skriva vilken ramsa det var men jag tror du var inblandad i den.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sant, men då blir man tilldelad rött kort på engång. Men vore roligt om vi kunde köra igång med en riktigt skön ramsa. Det har hänt några gånger, dock mot enskillda lag senast i hovet, vet inte om jag vågar skriva vilken ramsa det var men jag tror du var inblandad i den.