Inte världens gladaste nyhet att Hedström inte kan spela mer denna säsong. När man vet hur grymt bra han kan vara i ett slutspel. Trist.
Vet inte riktigt hur vi ska lösa detta, är det någon som har koll på vad som finns ledigt på marknaden? Eller är det dags för Anton Lander att göra succé?
Guld-drömmen sjönk några grader, inte för att den varit jättehög tidigare, med tanke på det ojämna spelet hittills under säsongen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vet inte riktigt hur vi ska lösa detta, är det någon som har koll på vad som finns ledigt på marknaden? Eller är det dags för Anton Lander att göra succé?
Guld-drömmen sjönk några grader, inte för att den varit jättehög tidigare, med tanke på det ojämna spelet hittills under säsongen.