wap.hockeysnack.com Dreamteam:Varför skulle det vara säsongens säkraste hemmaseger?Ni är ett topplag,vi ett lag som slåss för att spela Es nästa säsong.Tror du syftar mycket på era skadade toppspelare,men Brynäs kan på pappret inte jämföra med dem,Brendl undantaget.Det kommer bli en tajt match som vanligt oss emellan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dreamteam:Varför skulle det vara säsongens säkraste hemmaseger?Ni är ett topplag,vi ett lag som slåss för att spela Es nästa säsong.Tror du syftar mycket på era skadade toppspelare,men Brynäs kan på pappret inte jämföra med dem,Brendl undantaget.Det kommer bli en tajt match som vanligt oss emellan.