Ser att det går två bussar till hockeyns huvudstad från det illalluktande och stinkande fabriksdeltat. Det är det jag alltid har sagt, Timrå är smarta och vill att deras otäcka busar ska imponeras och lära av de bästa. Hoppas du och raringen Blixt Gordon är med, jag har packat ner mina bästa knogjärn.
Välkommen, kompis.
PS. Hoppas det inte blir några nakenchocker av den där Timråhuliganen J*mmyH. Han borde fatta att det inte funkar här: Har man sett Thomas di Leva så har man upplevt allt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ser att det går två bussar till hockeyns huvudstad från det illalluktande och stinkande fabriksdeltat. Det är det jag alltid har sagt, Timrå är smarta och vill att deras otäcka busar ska imponeras och lära av de bästa. Hoppas du och raringen Blixt Gordon är med, jag har packat ner mina bästa knogjärn.
Välkommen, kompis.
PS. Hoppas det inte blir några nakenchocker av den där Timråhuliganen J*mmyH. Han borde fatta att det inte funkar här: Har man sett Thomas di Leva så har man upplevt allt.