Hade hoppats att du skulle komma, men ok, då får jag väl vara fulast i morgon då. Nåväl, ska bli kul att se Jimmy, Kn-llan, Snygg-Skarin och de andra charmtrollen.
Kommer Frella förresten? Han har vad jag vet en IQ som bara kan mäta sig med min.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hade hoppats att du skulle komma, men ok, då får jag väl vara fulast i morgon då. Nåväl, ska bli kul att se Jimmy, Kn-llan, Snygg-Skarin och de andra charmtrollen.
Kommer Frella förresten? Han har vad jag vet en IQ som bara kan mäta sig med min.