Dream Team: ja det här var en skön seger det trodde man inte innan matchen.
vem trodde att vi skulle hålla vinst trenden mot frölunda och spräcka förlust trenden mot brynäs total utdelning helt underbart,det är ju nästa så att man börjar tro nåt igen men det är lika bra att vara ödmjuk en match i taget,och stanna nere på jorden,snacka om att man sover gott inatt lätt blir det att gå upp tidigt och gå till jobbet på måndag när frölunda fått stryk av mora och timrå vann mot brynäs härligt!!!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
vem trodde att vi skulle hålla vinst trenden mot frölunda och spräcka förlust trenden mot brynäs total utdelning helt underbart,det är ju nästa så att man börjar tro nåt igen men det är lika bra att vara ödmjuk en match i taget,och stanna nere på jorden,snacka om att man sover gott inatt
lätt blir det att gå upp tidigt och gå till jobbet på måndag när frölunda fått stryk av mora och timrå vann mot brynäs härligt!!!!!