Fan vad nöjd man är - Tvåa i serien just nu - slagen bara av demontränaren själv, Kenta!
Nämen skämt å sido håller det givetvis inte med att ha 3-4 VM spelare på skadelistan, men nu bör vi ha skrapat ihop tillräckligt för ett slutspel. Man tappar inte en pinne per omgång, vilket krävs för ett missat slutspel. För topp fyra lär vi dock ha tillbaka Riku och Timo.
Inget ont om grabbarna i övrigt dock. En jätteeloge till alla i laget efter dagens match. Regin har en grym, grym, grym potential.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nämen skämt å sido håller det givetvis inte med att ha 3-4 VM spelare på skadelistan, men nu bör vi ha skrapat ihop tillräckligt för ett slutspel. Man tappar inte en pinne per omgång, vilket krävs för ett missat slutspel. För topp fyra lär vi dock ha tillbaka Riku och Timo.
Inget ont om grabbarna i övrigt dock. En jätteeloge till alla i laget efter dagens match. Regin har en grym, grym, grym potential.
SKÅL I FINWHISKEYN IKVÄLL!!!