Du har säkert rätt! Jag har bara varit i Gavlerinken i denna stad och det är tveksamt vad de sprutar ut även där. Höll på att bli utkörd därifrån hösten 2000 eftersom jag blev helt jävla tokgalen och gick runt och spottade på gävlarna, men räddades av Friskan (vi torskade med 5-0)...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Du har säkert rätt! Jag har bara varit i Gavlerinken i denna stad och det är tveksamt vad de sprutar ut även där. Höll på att bli utkörd därifrån hösten 2000 eftersom jag blev helt jävla tokgalen och gick runt och spottade på gävlarna, men räddades av Friskan (vi torskade med 5-0)...