Ja det här var mycket underbart,nu blir det trevligt att jobba imorn,jag hade en positiv känsla idag ett lugn liksom o det var länge sen man kände så hoppas det har blitt lite bättre nu.
ps glöm inte att titta på elitserieextra på kanal9. gonatt alla timrålovers.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
hoppas det har blitt lite bättre nu.
ps glöm inte att titta på elitserieextra på kanal9.
gonatt alla timrålovers.