Heleniz: Du han vara medlem i hela sex minuter innan ditt första inlägg producerades! Och vilket inlägg sedan! Hela elva rader! :)
Det kommer alltid att gnällas. Jag har varit medlem i några år nu och det gnälls alltid. hitta dina favoritskribenter och läs vad dessa skriver, dyngan är bara att strunta i enligt vedertaget internetmaner!
TG - Lyssnar på trolles kassettradio och dricker yoghurt!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det kommer alltid att gnällas. Jag har varit medlem i några år nu och det gnälls alltid. hitta dina favoritskribenter och läs vad dessa skriver, dyngan är bara att strunta i enligt vedertaget internetmaner!
TG - Lyssnar på trolles kassettradio och dricker yoghurt!