Heleniz: Du han vara medlem i hela sex minuter innan ditt första inlägg producerades! Och vilket inlägg sedan! Hela elva rader! :)
Det kommer alltid att gnällas. Jag har varit medlem i några år nu och det gnälls alltid. hitta dina favoritskribenter och läs vad dessa skriver, dyngan är bara att strunta i enligt vedertaget internetmaner!
TG - Lyssnar på trolles kassettradio och dricker yoghurt!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det kommer alltid att gnällas. Jag har varit medlem i några år nu och det gnälls alltid. hitta dina favoritskribenter och läs vad dessa skriver, dyngan är bara att strunta i enligt vedertaget internetmaner!
TG - Lyssnar på trolles kassettradio och dricker yoghurt!