1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 972519

Sv: Tommy Sjödin Klar för Timrå nästa år?
Jag känner ju inte Sjödin så hans ledaregenskaper vet jag ju egentligen inget om i praktiken. Men jag tror inte man blir en så pass stor spelare som han är/varit och lagkapten under många år om man inte besitter några ledaregenskaper värda namnet.

Sedan håller jag helt med dig om att man inte ska få en plats för att man är en hemvändare. Tycker Leksand exempelvis har visat gång på gång var det kan leda. Inavel är något att akta sig för, helt klart.

Men som sagt, Sjödins mångåriga kaptensskap och hans storhet som back tycker jag talar för att han skulle kunna konkurrera om och vinna en plats i båset utan att man ska behöva bry sig i att han råkar vara en hemvändare.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer