Bragd-Birger: det var ett dåligt inlägg,om man ligger under med 2-1 mot hv borta och med så många borta behöver man inte vara lata divor för. man kan förlora med flaggan i topp ochså.men jag ser inte matchen så jag vet inte om dom krigar eller inte.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
borta och med så många borta behöver man inte vara lata divor för.
man kan förlora med flaggan i topp ochså.men jag ser inte matchen så jag vet inte om dom krigar eller inte.