Ja dom är loja och leder med 3-1. Timrås offensiva backspel är och förblir det sämsta i ES. Rent skrämmande!! Undrar hur det skulle vara med en back som inte slår pucken i rundeln med tanke på att dom ligger 2:a ändå.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja dom är loja och leder med 3-1. Timrås offensiva backspel är och förblir det sämsta i ES. Rent skrämmande!! Undrar hur det skulle vara med en back som inte slår pucken i rundeln med tanke på att dom ligger 2:a ändå.