1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 972679

Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-01-26
Inte för att lasta Åkerlund på något av målen men hur tänker man då man ska möta serieledarna och har en god chans att knappa in lite samt få en lite större lucka och inte matcha Backe som spelat mkt bra de senaste matcherna? Vill man inte vinna? Titta på Liv och Krizan som startar varenda jävla match, det är så man skolar en matchvinnarmålvakt. INte genom att dadda med andremålisen. Han ska spela då förste är skadad, sjuk eller trött.

Och är detta verkligen samma publik som kom etta i dagens Sportbladet? Är ju fan tystare än på en begravning. Skämmes

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer