Man tar inte en torsk borta mot Hv så hårt. Inget lag når ikapp dom, och man vilar hellre Hahl och Pärsinen en match extra. Tror säkert dessa herrar kunnat spela i kväll om det gällde mycket.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Man tar inte en torsk borta mot Hv så hårt. Inget lag når ikapp dom, och man vilar hellre Hahl och Pärsinen en match extra. Tror säkert dessa herrar kunnat spela i kväll om det gällde mycket.