Måste säga att jag blev en aning förvånad att Åkerlund skulle stå idag. Nu raseras + målen igen och andra platsen flyger. I o f s så har vi våra bästa fwds borta men det här är ju bara pinsamt. Skämmes tamejfan Challe & Co
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu raseras + målen igen och andra platsen flyger. I o f s så har vi våra bästa fwds borta men det här är ju bara pinsamt. Skämmes tamejfan Challe & Co