Skarin: Ja inte känner jag någon direkt panik, det kan jag inte påstå. Mina åsikter är inte urhasplade i affekt. Jag tycker 1: Märkligt val på målvaktssidan, 2: Är spelare som t.ex Pärssinen friska (som ju Challe sagt i media) ska de spela i en seriefinal och inte vilas för bättre tider.
Nu förlorade vi inte pga ovanstående, inte pga 1:an iaf, men nog hade oddsen för vinst förbättrats...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu förlorade vi inte pga ovanstående, inte pga 1:an iaf, men nog hade oddsen för vinst förbättrats...