John K: Det här måste jag få kommentera :) Storseger på hemmaplan? Efter alla hemmamatcher de senaste 5-6-7-8 åren har jag vant mig vid att vi aldrig vinner med stora siffror. Därför skulle nog jag bli gladast av dem alla om vi lyckades med.......låt oss säga, enkla tennissiffror på måndag =)
Så dina odds är inte stora precis. Men det vore fantastiskt om du får rätt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Så dina odds är inte stora precis. Men det vore fantastiskt om du får rätt.