Trots att jag är Brynäsare och gillar verkligen Sjödin, så skulle jag inte bli ledsen om Tommy gick till Timrå nästa säsong. Han har inte gjort någon bra säsong och han blir varken yngre eller snabbare.
Men vem vet, lite miljöombyte kanske kan vara bra för "Stålmorfar"
Men som sagt, jag tror inte han tillför Timrå särskilt mycket, de flesta backar i er trupp är bättre än Sjödin.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Trots att jag är Brynäsare och gillar verkligen Sjödin, så skulle jag inte bli ledsen om Tommy gick till Timrå nästa säsong. Han har inte gjort någon bra säsong och han blir varken yngre eller snabbare.
Men vem vet, lite miljöombyte kanske kan vara bra för "Stålmorfar"
Men som sagt, jag tror inte han tillför Timrå särskilt mycket, de flesta backar i er trupp är bättre än Sjödin.
Lycka till :D