mikenomad: Håller med. Har ingen större betydels om vi kommer 3:a eller 6:a. Kommer vi 3:a kan det bli MODO i kvarten och blir vi 6:a kan det bli LHC. Fast det är en viss fördel att komma topp 4:a. Så det är garanterat att vi inte åker på FBK eller HV i kvarten.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fast det är en viss fördel att komma topp 4:a. Så det är garanterat att vi inte åker på FBK eller HV i kvarten.