Kerstin_k: Som jag förstått det så får den inte heller vara över publiken, dom som står där flaggan slutar kan ju "tända en cigarett" eller vad nu brandpersonalen är rädd för att man ska göra.
Den hänger ju över publiken också, vilket medför att den smältande plasten skulle droppa ner på dem.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Den hänger ju över publiken också, vilket medför att den smältande plasten skulle droppa ner på dem.