actionleif: Tja, hockeypubliken är ju av tradition väldigt mån om att använda eld i alla dess former i arrangemangen. Att brandmyndigheten och hockeyligan har vidtagit dessa åtgärder är ju helt försvarbart.
Givetvis torde en flagga som hänger lodrätt också innebära en risk för död, förrutnelse och oerhört lidande. Du har säkert rätt. Varför skulle det finnas någon liten möjlighet att använda läktarflaggor?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Givetvis torde en flagga som hänger lodrätt också innebära en risk för död, förrutnelse och oerhört lidande. Du har säkert rätt. Varför skulle det finnas någon liten möjlighet att använda läktarflaggor?