1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 973539

Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-01-26
Jag gillar inte Challes inställning att han går ut i tidningen och säger att matchen emot HV var slut vid 4-1 vad ger han för signaler till våra killar?

Är detta varför vi aldrig lyckas vända ett större underläge, för att vår tränare tycker att matchen redan är över, Skäms ta me fan, en match är aldrog över.

Vi gjorde banne mig 3 mål på 1,38 emot brynäs, samt att vi gjorde ytterliggare ett senare den matchen.

Hallå fyra till emot HV och vi hade spikat igen hade blivit seger med 4-5.

Challe mana på grabbarna i stället, ge inte upp det är skam för klubben!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer