Uno Gordon: Stabil position i top 3 är väl att ta i? Både Modo och Linköping flåsar oss i nacken. Modo dessutom med en match mindre spelad. Djurgården och Frölunda ligger inte heller så långt efter. Det är väl egentligen bara ner till Brynäs på åttonde plats det känns lite mer betryggande. "Stabil position i top 3", nej inte ännu. Spela med friskt manskap, oavsett vad dom heter, och sikta på tre pinnar!
Oh, du Gordon. Vad menar du med de tre sista orden före utropstecknet?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Oh, du Gordon. Vad menar du med de tre sista orden före utropstecknet?