1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 973650

Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-01-26
Uno Gordon: Härligt med optimism, det behövs verkligen härinne! :-) Jag vill heller inte vara nån neggoprofet så jag släpper det där nu och ägnar mig åt att göra allt i rätt ordning här hemma timmarna fram till nedsläpp ikväll. Allt för att TIK ska ha så goda möjligheter som möjligt att bärga tre pinnar. Att gå så långt som likt dig gå ut offentligt och tjoa om tre poäng och flermålsseger det gör jag dock inte. Nån gräns har jag och om jag ens tänker i de banorna är kvällen redan förstörd! ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer