El Maco: Jag har varit på väg över till finland för att få hans tröja som jag köpt signerad... Skön snubbe! Allt efter en rolig supporterfest med honom och Danne Casselståhl på Aqua. Danne kom till och med ihåg mig när jag träffade honom när MIF spelade mot småkatterna... ;P
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Allt efter en rolig supporterfest med honom och Danne Casselståhl på Aqua. Danne kom till och med ihåg mig när jag träffade honom när MIF spelade mot småkatterna... ;P