eltifoso: Håller Timrå på att gräva sin egen grav el vad? värvar travintreserade bara hahaa nä men skämt å sido, först challe sedan avgår kenta å va händer sen........ inte bra för Timrå detta
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Håller Timrå på att gräva sin egen grav el vad?
värvar travintreserade bara hahaa
nä men skämt å sido, först challe sedan avgår kenta å va händer sen........
inte bra för Timrå detta