1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614970 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 977378

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-02-02
Ja hur det går i dagens match emot Luleå, spelar ingen roll. Det är lika bra att ridån är nere även under dagens fight. Så att vi kan börja på en ny kula efter uppehållet.

Då är det 11 matcher kvar och nu handlar det om att kriga om plats 5-8 tyvärr. Sen i slutspelet kan allt hända. Jag har varit bitter hela säsongen och nu orkar jag inte mer.

Att jag ska gå och vara bitter och låta mina agretioner kring Timrå denna säsong gå ut över mina näsrmaste är nästan patetiskt.

Jag hoppas laget går till slutspel, hoppas laget kan hämta sig efter alla skador och skadal rykten.

Vi blickar framåt emot nya tider, 08/09. denna säsong är redan slut. Inte ens ett guld kan få denna säsong att bli bra. Ärligt hur förtjänta är vi av guldet?

Slutspel är idioti, en rak serie där den som vinner serien vinner guld.

HV är det enda värdiga laget att vinna SM-GULD.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer