lungan: 'Inte ens ett guld kan få denna säsong att bli bra'. Hehe. Dagens?
Matchen idag känns ju festlig värre. Om nu inte Pyrret heller kan lira ser det ju jättebra ut framåt. Bara 3 av topp 4-spelarna borta. Jaja. Lika bra att gå ner ordentligt i skiten nu och göra en omstart efter uppehållet. Då jävlar måste truppen vara intakt (Jonte undantaget). Får man inte ihop grejorna då finns i a f inget att skylla på.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Matchen idag känns ju festlig värre. Om nu inte Pyrret heller kan lira ser det ju jättebra ut framåt. Bara 3 av topp 4-spelarna borta.
Jaja. Lika bra att gå ner ordentligt i skiten nu och göra en omstart efter uppehållet. Då jävlar måste truppen vara intakt (Jonte undantaget). Får man inte ihop grejorna då finns i a f inget att skylla på.