Nä idag är man så säker på en förlust att man nästan ska beställa matchen och se den för att verkligen få det bekräftat, att Timrå är påväg ner för en lång brant nedförsbacke och den är inte slut på många mil!
Hoppet är det sista som över en men det är inte mycket till hopp kvar!
Man kan lungt kalla det KRIS det laget befinner sig i om det torskar idag!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hoppet är det sista som över en men det är inte mycket till hopp kvar!
Man kan lungt kalla det KRIS det laget befinner sig i om det torskar idag!