T T: det är bara att följa timrås framfart så orkar man,jag vet inte vilket virke du är gjord av,men jag är gjord av ett jävligt segt virke,jag skriver vad jag tycker du skriver vad du tycker thats it
Pyrre,Koskinen,Pärssinen är inte med upp till lule,blir nog jävligt lätt att vinna idag 3säkra...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Pyrre,Koskinen,Pärssinen är inte med upp till lule,blir nog jävligt lätt att vinna idag 3säkra...