Rent hockeymässigt är det en bedrövlig period. Men vi dödar av 3 mot 5 mkt bra. Lulä gör ingen bra period alls, trots en drömstart. Synd att Regins handleder inte direkt går till historien som......ja jag vet inte.
Om Pyörälä är långtidsskadad så blir det vit rock för mig under varje bortaresa framöver.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Synd att Regins handleder inte direkt går till historien som......ja jag vet inte.
Om Pyörälä är långtidsskadad så blir det vit rock för mig under varje bortaresa framöver.