Studsa vår väg. Hur f-n ska den kunna göra det när man är så förbannat dålig!! Vad än Challe har för idéer så kan den f-n inte passa timrå. Man har gjort 3 mål på 3 matcher, det sista mot FBK räknar jag inte. Det är ren j-la skandal med det manskap man har. Finns inget rganiserat spel att tala om. In med pucken och gröta fram nåt enda avslut. Timrå är sämst i ES just nu förutom kanske Mora. PP ska vi inte ens tala om. Håller max allsvensk klass.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Studsa vår väg. Hur f-n ska den kunna göra det när man är så förbannat dålig!! Vad än Challe har för idéer så kan den f-n inte passa timrå. Man har gjort 3 mål på 3 matcher, det sista mot FBK räknar jag inte. Det är ren j-la skandal med det manskap man har. Finns inget rganiserat spel att tala om. In med pucken och gröta fram nåt enda avslut. Timrå är sämst i ES just nu förutom kanske Mora. PP ska vi inte ens tala om. Håller max allsvensk klass.