Taurus: Tycker nog Kuben är dålig överlag så jag tror inte att han har något emot Timrå han heller. Men jag är en usel konspirationsteoretiker, det erkänner jag.
Enligt min mening finns för många "reflexdomare" som höjer armen så fort någon ramlar i stort sett. Domarnivån är allmänt usel som sagt. Man trodde ju att det skulle bli bättre med tvådomarsystemet som man körde mot SSK (?), men det vara bara två tomtar som delade på de dåliga besluten kändes det som.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Enligt min mening finns för många "reflexdomare" som höjer armen så fort någon ramlar i stort sett. Domarnivån är allmänt usel som sagt. Man trodde ju att det skulle bli bättre med tvådomarsystemet som man körde mot SSK (?), men det vara bara två tomtar som delade på de dåliga besluten kändes det som.