varför så arga de flesta härinne hade ju redan innan match bestämt sig för torsk med det här skitlaget som inte är vatten värd.Hoppas en sån som Hahl inte besöker den här sidan och fattar all skit som kastas på laget från dess supportrar då vill han nog inte representera dess färger nåt mer. Tyckte dom ändå gjorde hyggligt ifrån sig dom är ju ändå rejält skadeskjutna
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tyckte dom ändå gjorde hyggligt ifrån sig dom är ju ändå rejält skadeskjutna