73Sjöbba: Dy tycker alltså Challe är kanon? Gillar överhuvud taget inte snacket visa för att han gjort det godkännt pga av sin orutin. Rent skitsnack, han jobbar på samma principer som vilken meriterad tränare som helst.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Gillar överhuvud taget inte snacket visa för att han gjort det godkännt pga av sin orutin. Rent skitsnack, han jobbar på samma principer som vilken meriterad tränare som helst.