Visst är dom det, men det finns nåt som heter skärpa i avsluten. Vissa lag och spelar får en chans, då sitter den där. Dom skjuter inte mitt i magen eller en halvmeter över. Det är kunnande bakom vassa avslut.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Visst är dom det, men det finns nåt som heter skärpa i avsluten. Vissa lag och spelar får en chans, då sitter den där. Dom skjuter inte mitt i magen eller en halvmeter över. Det är kunnande bakom vassa avslut.