Taurus: Sure, det finns några s.k. naturliga målskyttar. Det är förbaskat synd att TImrå aldrig verkar kunna lyckas knyta någon sådan till sig. Vi hade ju Pavel Rosa några matcher, för ett par år sedan, men han visste sitt värde och drog. Sen vet jag inte om man vill ha spelare som "bara" har kvaliten som målgörare, de ska ju "passa in" också.
Att Pavel Brendl gick från Mora till Brynäs tycker jag var synd, hade gärna sett honom i Timrå
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att Pavel Brendl gick från Mora till Brynäs tycker jag var synd, hade gärna sett honom i Timrå