Kanske hade det blivit en poäng, eller två eller tre om Reggie satt sitt gyllene läge i första, Bagarn skjuter pucken i plocken vid öppet mål i andra, Styf prickar ribban i tredje.
Lulä var inte bra. Men med alla skador räcker vi inte till.
Nu är vi nere för räkning. Inte på nio, men inte heller så långt därifrån. Därför kommer ju uppehållet mer lägligt än någonsin.
Nu förväntar jag mig en hel del information från klubbledningen och nya kontraktsskrivningar. Förhoppningsvis redan på måndag. Om det är några som vill skriva på, vill säga.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Lulä var inte bra. Men med alla skador räcker vi inte till.
Nu är vi nere för räkning. Inte på nio, men inte heller så långt därifrån. Därför kommer ju uppehållet mer lägligt än någonsin.
Nu förväntar jag mig en hel del information från klubbledningen och nya kontraktsskrivningar. Förhoppningsvis redan på måndag. Om det är några som vill skriva på, vill säga.
Herregud.