Det tog 3 sek nu innan Rhodin dunkade in pucken i pp från blå!!!! Kul att se. Timrå har 5 mot 3 dryga minuten mot FBK och lyckas knappt få ett skott på mål. Det är det som är skillnaden.Sen håller jag med dig på att jag tror att Challe inte får med sig spelarna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det tog 3 sek nu innan Rhodin dunkade in pucken i pp från blå!!!! Kul att se. Timrå har 5 mot 3 dryga minuten mot FBK och lyckas knappt få ett skott på mål. Det är det som är skillnaden.Sen håller jag med dig på att jag tror att Challe inte får med sig spelarna.