Det är ju precis så det är. Man har mycket puck i hörnen och tycker man spelar så bra. Sen förlorar dom 95% av alla sargdueller och har inte en spelare på mål. Tittar på många andra matcher och det är bara timrå som andra lagen stressar puckföraren så d-ulskt i pp. In med 2 st framför målisen i pp och lägg pucken på mål. Verkar vara så svårt. Finns pucken på ena sidan finns det ingen på andra stolpen för ett diagonalpass och in med den i öppen kasse. Bättre med 3 st i samma hörn och böka!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är ju precis så det är. Man har mycket puck i hörnen och tycker man spelar så bra. Sen förlorar dom 95% av alla sargdueller och har inte en spelare på mål. Tittar på många andra matcher och det är bara timrå som andra lagen stressar puckföraren så d-ulskt i pp. In med 2 st framför målisen i pp och lägg pucken på mål. Verkar vara så svårt. Finns pucken på ena sidan finns det ingen på andra stolpen för ett diagonalpass och in med den i öppen kasse. Bättre med 3 st i samma hörn och böka!!!