Oj oj! en ytterligare tung förlust, mot ett botten-lag dessutom... Jag såg inte hela matchen men det lilla jag såg så säger jag bara Katastrof!!!! Vart har timrå tagit vägen??? Jag har följt dom under de år dom varit i elitserien och denna säsong har dom det bästa material förutom under lockouten.. Men det liknar fan skit.. Vad beror det på?
1 timrå är inte bättre? 2 Challes system? 3 Skadorna? 4 vi är i en svacka under 2007-2008? 5 Otur?
Det är många som regerar här inne och vad jag förstår så finns det en otroligt massa hockey orakel här på HS.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
1 timrå är inte bättre?
2 Challes system?
3 Skadorna?
4 vi är i en svacka under 2007-2008?
5 Otur?
Det är många som regerar här inne och vad jag förstår så finns det en otroligt massa hockey orakel här på HS.
Är det bara vi som ser att det är katastrof???
Varför gör man inget??